недеља, 7. септембар 2014.

NEMOGUCA MISIJA

NE ZNATE VI STA JE NEMOGUCA MISIJA! FILM ILI NESTO STO NE MOZE DA SE OSTVARI.Steta sto nije film jer bi onda sve bilo moguce bez obzira na naziv. Ali ako nesto zaista ne moze da se ostvari onda je to nasa realnost. Uslovi za penziju su za vecinu nas potpuno nemoguca penzija. Svrstala bih ljude samo za ovu priliku jer ne volim da ljude delim po bilo kom osnovu .Ali ovde se ne radi o to me ko je dobar a ko los. Ovde se radi o tome da niko nece dobiti penziju.
U prvu kategoriju stavila bih srecnike koji su po bilo kom osnovu dobili penziju i uzivaju kao moja komsinica Magdalena vec cetiri decenije (jos jedan radni staz - ne radis a dobijas u njenom slucaju veliku penziju jer je radila u vojsci kad se vojska cenila) i ostali koji preko 20 godina primaju penziju.
U drugu kategoriju svrstala bih one malo manje srecne koji su nekako dosli do 60-te, a imaju i 30-tak godina staza. I oni ce docekati penziju jer im nije tako daleko. Jedino da im pozelim strpljenje i zdravlje i oni ce upasti u jedinu grupu koja ima redovan prihod pa koliki je daje.
U trecu grupu spadamo mi koji nismo "ni za sta". To znaci par godina do 60-te, oko 20-tak godina staza. Posao nam nedaju, penziju takodje. Sve sto imamo to je overena knjizica od Sluzbe za zaposljavanje. Ako imate dobru decu dace vam nesto hrane u zamenu za cuvanje dece i kuvanje. Ako ste i tu nesrecni pa vam deca ne rade ili nalaze privremene poslove onda ste im vi samo visak .Evo zasto? U blogu o parazitima navela sam obrnut primer kad roditelji rade a deca do 35-te cekaju sve "na  gotovo". I to nekako funkcionise jer je majcinska ljubav potpuno bezuslovna i beskompromisna. Ali u slucaju da majka ne radi ,a opominje da nisu placeni racuni i trazi novac za hranu i higijenu, TU DECA POKAZUJU VELIKI STEPEN NETOLERANCIJE I "RATNI SUKOBI" SU  I ZA NAJMANJI IZNOS NOVCA.ISHOD NAJCESCE IDE NA STETU MAJKE KOJA ISTO POKUSAVA DA DOPRINESE ALI AKO JE JOS I BOLESNA TO TESKO FUNKCIONISE.
Cetvrta grupa za mene je teza nego ova treca u kojoj se nalazim,jer mi ipak imamo neku nadu ako nas posluzi zdravlje koliko toliko da cemo docekati tu penziju.Mladi, koji su trenutno radno sposobni, uglavnom ne rade ili" rade na crno " sto im u startu ne daje nadu da ce ikada skupiti radni staz.Moj sin me cak ubedjuje da penzija i ne postoji,da je to nesto sto je moja generacija izmislila. Da joj se ne nada i da zeli samo da radi i zaradi novac za zivot, a o buducnosti ne misli.Ni o radnoj ni o osnivanju  svoje porodice.
Buducnost.Tu bih mogla da otvorim i petu grupu. U nju bih stavila decu koja su se tek rodila ili koja ce se roditi. Da li ce zivot biti regulisan tako da se nece uopste raditi i da shodno tome nece biti ni radnog staza ni penzija? Vrlo moguce!
Proslost. To vise ne mogu da ponavljam bez sete. Moja baka,moja mama i mnogobrojna rodbina imali su ispracaje u penziju iz svojih firmi, vrlo svecano .U tim firmama su provele ceo svoj radni vek. Za razliku od mene koja sam promenila pet firmi,nakuckala 25 godina staza, ili moje cerke koja radi vec sedmu godinu  u bog zna koliko firmi bez dana staza?! STRASNO!!!!

Нема коментара :

Постави коментар