четвртак, 18. септембар 2014.

DARVIN

ZNAM STA JE HTEO DARVIN DA KAZE. CITAVA TA NJEGOVA PRICA O EVOLUCIJI USTVARI JE TACNA.JER ON JE POSMATRAJUCI COVEKA  VIDEO ELEMENTE PONASANJA MAJMUNA I DONEKLE IZGLED.On nije imao mogucnost napredne tehnologije pa se njegova teorija evolucije zasnivala u pracenju ponasanja ljudi i majmuna i nekako je sklopio kockice. Lako je da sada pljujemo Darvina. Ali zasto niko do sada nije nasao bolju teoriju.Dobro mi smo dokazali da njegove teorije nisu tacne, ali mi sad imamo mogucnosti da lakse proucavamo evoluciju. Pa opet nismo sasvim sigurni u svoje poreklo. A najvise ispitivaja i mi vrsimo na majmunima. PROCES EVOLUCIJE POSTOJI ODUVEK I POSTOJACE ZAUVEK,Svojim ponasanjem i razmisljanjem covek direktno utice na svoj fizicki izgled.Trenutno je covek na vrhuncu lestice .Po merilima takodje coveka slazem se da covek sada izgleda najlepse u svojoj evoluciji, da je najmocniji i najpametniji, I Leonardo da Vinci je primetio da je covekovo telo srazmerno i vrlo lepo oblikovano. IMAMO POTPUNU SRAZMERU TELA I UDOVA I GLAVE.I umesto da uzivamo u onome sto smo postigli mi grabimo dalje,pokrecuci ponovo tocak evolucije IMACEMO VELIKU GLAVU,MALO TELO I UDOVE JER CEMO BITI POKRETNI KOMPJUTERI, A ZBOG FIZICKE NEAKTIVNOSTI CE NAM ZAKRZLJATI TELO
Buducnost. Kad jednom nasi potomci krenu da ispituju tok evolucije  jer ce njihov izgled biti znatno drugaciji  od naseg nece se vratiti do Darvina nego ce biti upuceni na poredjenje izmedju naseg izgleda i ponasanja humanoidnih robota. Do kog ce zakljucka doci ako ce nase telo biti puno vestackih organa odstampanih na 3D stampacu? Da li ce nase ponasanje i izgled biti mnogo drugacije od robota? Ne. Kao sto smo Darvinu mi i majmini bili vrlo slicni. S pravom zar ne?
Proslost.Covek je prosao dugacak put evolucije (ili mozda i nije ako su nas vanzemaljci ubacili na ovu planetu kao koloniju sto cemo i mi uraditi na Marsu).Pa ako cemo mi to moci sto onda   oni  nisiu mogli?SAGLEDAVAJUCI  stvari na taj nacin mozda je i Darvinova teorija bolja nego da smo evoluirali od neke vanzemaljske rase.Jer plasim se daljeg toka evolucije veoma. Majmuni su mi preslatki i nekako volim to "majmunisanje" u ponasanju zaista opusta. Ali ako smo nastali kao necija kolonija koja se sada pomocu tehnologije ponovo vraca na svoj izgled - ko zna sta ce ispasti.Eh divna proslosti opet kazem
 STO SMO BILI LEPI OSTACE SAMO USPOMENE. A MOZDA ZA KRITERIJUME NOVIH LJUDI I NECEMO BITI LEPI KAO STO NAMA NISU NEADERTALCI I VANZEMALJCI. ALI IPAK TO JE STVAR UKUSA A NE SUSTINE. A MI CEMO SE SUSTINSKI MNOGO PROMENITI.

Нема коментара :

Постави коментар